old look

Tak patrzę na te zdjęcia i myślę ile już minęło do tego czasu. Ile się wydarzyło od tego czasu. Pamiętam ten dzień. Pojechałyśmy z dziewczynami na zakupy i do lekarza, po drodze zrobiłyśmy zdjęcia, złapała nas ogromna ulewa. Byłam wtedy jeszcze pełna ekscytacji przed wyjazdem do Włoch, nie myślałam o tym, że koniec wakacji będzie bolesny. Nie myślałam o studiach, o tym jak będę jeździć na uczelnie, jak pogodzę obowiązki z nauką. Nie wiedziałam, że wydarzy się tyle pięknych rzeczy. Te najdłuższe wakacje w moim życiu były pełne beztroski. W najbliższym czasie chce dodać bardzo obszerny wpis o tym jak je spędziłam, ponieważ nie pisałam tu o wszystkim. Ostatnio jestem pełna weny i pomysłów na wpisy, więc muszę to wykorzystać zanim minie.

bluzka-cubus
spodnie-bershka
sandały-h&m
torebka-no name
pierścionek-http://katherine.pl/


Udanego dnia, ja zmykam do kuchni♥

2 komentarze:

 

Obserwatorzy

Popularne posty