thought

Oglądam te zdjęcia i myślę ile się zmieniło przez ten czas. Zastanawiam się czy od tamtego dnia zmieniłam się na lepsze czy może gorsze. Czy w końcu podołałam swoim celom. Czy wyciągnęłam jakieś wnioski z różnych życiowych sytuacji. W ostatnim czasie staram się wprowadzić do swojego życia parę zmian. Może nie wychodzi mi to idealnie, ale z dnia na dzień jest coraz lepiej. Pomaga mi w tym książka Beaty Pawlikowskiej. Na pozór poruszane tam bardzo prostackie i codzienne problemy mogą nas wiele nauczyć. Staram się zmienić nie tylko zewnętrznie, ale również popracować nad samą sobą wewnątrz. W codzienności brakuje nam równowagi, bierzemy wszystko, a sami nic nie dajemy. Dla mnie to jet chyba jeden z większych problemów dzisiejszego społeczeństwa. Życie jest strasznie samolubne, chociaż może nie życie tylko ludzie?

spódniczka-reserved
bluzka-h&m
sandały-h&m
torebka-no name

Uśmiechniętej niedzieli!
Dominika ♥

2 komentarze:

  1. masz piękny uśmiech! :)

    P.S. mogę prosić o tytuł książki?

    OdpowiedzUsuń
  2. 'MOJE ZDROWE PRZEPISY' Jest to II tom z serii 'Z DŻUNGLI ZDROWIA' :)
    dziękuje !

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty