NOWOŚCI!

Mała aktualizacja mojej szafy, jestem już przygotowana w 100% na chłodne dni, chociaż podobno ma ich nie być, płakać nie będę. Odwiedziłam ulubiony lumpeks. Pokochaliśmy się od pierwszego razu. Ostatnio trochę się pogniewałam, bo nie zaoferował mi nic interesującego, ale jeśli się coś kocha to się wybacza, prawda? Wybaczyłam. Chodzenie do second-hand'ów było kiedyś wielkim obciachem! Strach było tam chodzić, bo nie daj Boże spotka Cię tam Twoja znajoma, ale ktoś nieodpowiedni. A dziś? Czasy się zmieniły, na szczęście i chodzenie do tego rodzajów sklepów nie jest niczym dziwnym, a wręcz przeciwnie, duma nas rozpiera gdy upolujemy coś niezwykłego! Ja na przykład dorwałam zamszową koszulę, którą parę dni wcześniej widziałam w Stradim za 130 zł, wygląda niemalże identycznie.

produkty do ust-essence, golden rose, rossmann
podkład, bronzer- natura, puder- mac
kredka- golden rose, reszta rossmann, super pharm, natura
maseczki, odżywki, szampon- babuszka agafii, olejek- biedronka

perfumy- ck, w Rossmannie są na niego ogromne promocje!
gumki-pobliska drogeria, teraz możecie kupić je w Biedronce, opaska- h&m
płyta- empik, książki- empik, matras, opakowania na popcorn- tiger
swetry- c&a
marynarka-sh
płaszcz- na name
sukienki- sh, h&m, http://www.selfieroom.pl/
koszule-sh 
koszula, bluzka- h&m
kimono, sweter- sh
szale- sh, stradivarius
kapelusz, wąska apaszka- stradivarius, rękawiczki- biedronka
torebka, buty- c&a
botki- bershka, trapery- biedronka
A Wy jesteście gotowi na minusowe temperatury? :)
Buziaki!

3 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś te pomadki z Golden Rose? :)) Często są chwalone. Koszule w H&M dawno kupiłaś? A co do książki Red Lipstick Monster polecasz? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszule niedawno, będzie jeszcze :)
      pomadki kupisz w stacjonarnym sklepie GR, czasem można je dostać w jakiś miejscowych drogeriach :) jeszcze nie przeczytałam, ale na pewno jest dla początkujących :)

      Usuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty