NEW

Wcale nie czytam książki o tym, aby kupować mniej, wcale nie miałam takiego postanowienia noworocznego. Chociaż popatrzeć na to z innej strony to te wszystkie rzeczy zgromadziły się u mnie od maja, bo mam tu parę nowości, które zakupiłam będąc na majówce w Berlinie. Są tutaj też bardzo świeżutkie nowości jak moje cudowne Adidasy ♥ Nie mogłam ich nie kupić, mam jakąś manie na tle sportowych butów. W końcu kupiłam Conversy do, których przymierzałam się już szmal czasu. Do dodania wpisu też się dość długo zabierałam, wybaczcie. Milion nowych kosmetyków, niektóre już dawno w koszu, a niektóre jeszcze nietknięte. Garderoba bogata o parę nowych torebek, ich nigdy za wiele, dziś ciężko dorwać ładną i w dobrej cenie torebkę. Szminki z Mac uzależniają, jedna jest urodzinowym prezentem od dziewczyn, russian red, marzyłam o niej! Dziękuje jeszcze raz ♥ Słodkie skarpetki z Primarka, czy im da się oprzeć? Oj, zdecydowanie nie! Kolorowanki dla dorosłych, kocham zdarzyło mi się spędzić z nimi prawie cały dzień..Urocze słoiczki, taki zbędny bajer, ale są przesłodkie. I wymarzony pierścionek..jeśli byłby ktoś chętny do kupna mi takiego, ale z diamentami kosztuje jedynie 20 tys. to proszę pisać!

Wszystkie poniższe rzeczy pochodzą z sh.
Łupy z majowego wyjazdu do Berlina, wszytko z Primarka 
Odwiedziłam również drogerie DM gdzie zaopatrzyłam się w słynne produkty Balea. Podczas tych miesięcy nie obyło się również bez wizyty  drogeriach.
Urodzinowe prezenty wszystkie strzelone idealnie
Trochę biżuterii, bransoletka z aniołkiem to pamiątka z Krakowa, bransoletka z motywem zwierzęcym przywieziona z wakacji.
naszyjnik- house 
naszyjnik- bershka
pierścionek- yes 
Niebieska i czara torebka- reserved, torebka z frędzlami- pull and bear
baletki-h&m

sandałki-przywiezione z Włoch 
Adidasy- adidas, kolorowe zamówione na  www.sarenza.pl
trampki- www.deezee.pl nerka- allegro 
kosmetyki-kiko, krem- hebe
bokserka do ćwiczeń- h&m, leginsy- nike
marynarka- house
spodenki-stradivarius
koszulki-reserved
koszulki- zara, sandały-ccc
 spodenki-h&m, okulary- mohito
kimono, kombinezon- no name
spodnie- reserved, h&m, zara, bershka
 jeansy-h&m, buty- convers
 kombinezon- h&m, sweter- zara
okulary- biedronka
książki- empik
kalendarz- biedronka, pokrowiec i portfel przywieziony z Włoch 
słoiki- pepco i duka, pieczątka do ciastek- duka
I słodkości przywiezione z różnych zakątków ♥ 
To na tyle!
Miłego dnia wszystkim!


1 komentarze:

 

Obserwatorzy

Popularne posty