SZPARAGI W KUCHNI!

Nigdy wcześniej nie miałam styczności ze szparagami, a wszędzie było ich pełno. Sezon podobno się skończył, ale w większych sklepach może uda Wam się je dostać. Lubicie makaron? Ja mogłabym mieć tak an drugie imię. Uwielbiam eksperymentować i znajdywać nowe przepisy. Ten powstał dzięki paru inspiracjom no i oczywiście mnie. Jeśli tak jak ja lubujecie się w tych kremowych to koniecznie musicie wypróbować ten przepis, no i koniecznie wykorzystać ostatnią chwilę na szparagi! Moja rada jeśli nie uda Wam się nigdzie dostać szparagów to użyjcie fasolki szparagowej, równie dobrze smakuje :)

SKŁADNIKI:
-pęczek szparagów
-wędzony boczek
-100 g serka mascarpone
-śmietankę 30%
-czosnek
-sól, pieprz
-makaron

1. Szparagi umyć i odciąć twardą końcówkę, gotować, aż będą miękkie.
2.Kroimy w kostkę wędzony boczek, podsmażamy razem z czosnkiem.
3.Do podsmażonych składników dodajemy śmietanę, serek i szparagi. Doprawiamy.
4. Mieszamy z ulubionym makaronem i gotowe. Do smaku możemy posypać parmezanem.

SMACZNEGO!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Popularne posty