KHAKI

Pewnego dnia stanęłam przed szafą i zorientowałam się, że mam dwie sukienki na krzyż. Ja Dominika, która kiedyś nie wyobrażała sobie dnia bez spódniczki, lub jakiejś sukienki, a spodnie leżały gdzieś na dnie szafy. Mój styl zmienił się diametralnie, zaczęło się od pierwszej pary sportowych butów, potem poszło już jak z górki. Dziś jestem zakochana w olbrzymich swetrach, oversizowych koszulkach, dużych kapeluszach(chociaż tak mało w nich chodzę), jeansie i adidasach, czyli nic nadzwyczajnego. Mało kiedy można mnie zobaczyć w spódniczce i baletkach. Kiedyś szufladka z butami przepełniona była kolorowymi baletkami od złotego, aż po czarne. Dziś do mody podchodzę całkiem inaczej, ale lubię to podejście. Dziś sukienka, którą uwielbiam, a o torebce nawet nie wspominam, zakup życia.

sukienka-primark
buty-primark
bransoletka-parfois
torebka-pull&bear

Miłej niedzieli!

1 komentarze:

  1. Szukałam takiej sukienki, ale zawsze coś mi nie pasowała, Twoja wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty