SARDYNIA 2015

W ten deszczowy dzień przenieśmy się gdzieś indziej. Włączcie sobie koniecznie tą piosenkę (https://youtu.be/CtvxNJHCrCc) to hicior tegorocznych wakacji, mi osobiście bardzo wpadła w ucho, zresztą czy jest coś włoskiego co mnie nie zachwyca? Wybrałam 50 zdjęć, wybaczcie za spam, ale pośród tysiąca ciężko się zdecydować na mniejszą ilość. To już trzecie wakacje z rzędu, które spędzam na Sardynii u cioci. Mieliśmy okazje zobaczyć parę nowych miejsc, które nas oczarowały. Ja ogólnie jestem zakochana w miasteczku o nazwie Alghero, które żyje nocą. W tamtym roku nawet spałam tam na plaży, bo nie mieliśmy powrotnego autobusu..Zmarzłam za wszystkie czasy. Przed wyjazdem rozmawiałam z chłopakiem czego nie może doczekać się najbardziej, jednogłośnie wybraliśmy pizze. Pizza była naszym wieczornym rytuałem, dzień bez pizzy dniem straconym. Nie jadłam nigdy nic lepszego, naprawdę! To tyle łapcie słoneczne zdjęcia i poczujcie ten klimat!
Podobają się zdjęcia ? :)
Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Ach, piękne widoki.
    Śliczna kobieta z Ciebie z wyjątkowym uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądając Twojego bloga natknęłam się na ten wpis, który jeszcze nie czytałam i mogę stwierdzić jedno że wakacje masz wspaniałe a co do piosenki to idealnie dopasowana do tego wpisu. Mam też napisać od koleżanek zdanie-przekazują że też Ciebie czytają (a jest Nas czwórka.)WSZYSTKIE UWIELBIAMY CZYTAĆ TWOJEGO BLOGA oraz oglądać co nowego u Ciebie? czym Nas zaskoczysz(pozytywnie) ;) Pozdrawiam Klaudia Ż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak miło mi czytać takie słowa, nigdy nie dostałam tak cudownego i motywującego 'komentarza' nie wiem jak to ładniej ująć, bardzo, ale to bardzo dziękuje za tak piękne słowa, zmykam spać pełna motywacji, bo czasem wydaje mi się, że nikt tu nie zagląda :) buziaki!♥

      Usuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty