ZAGRZEJ SIĘ !

Dziś przychodzę do Was z trzema dobrociami, zainspirowała mnie do tego kawiarnia Starbucks, która oferuje nam w te jesienne dni wiele afrodyzjaków, ale jak dla mnie ceny są głupotą i płacimy tylko za logo. Ich jesienne oferty kuszą pumpkin spice latte, korzenna czekolada, korzenna latte, owocowy grzaniec itp. Kawy nie będzie, bo zbytnio nie przepadam za tym napojem, ale możecie wykorzystać te przepisy również w wersji z kawą. Może nie odkryłam eureki, ale mam nadzieję, że zainspiruje kogoś tymi smacznymi zdjęciami , bo ten smakołyk jest banalny w wykonaniu, a może odmienić nasz wieczór o 180 stopni! Nie liczmy tego wieczoru kalorii!♥

 ♥ KORZENNA GORĄCA CZEKOLADA ♥
-200 ml śmietanki 30%
-200 ml mleka
-3/4 tabliczki czekolady
-pół łyżeczki cynamonu
-3 anyżkowe gwiazdki
-2 laski cynamonu

Ta czekolada smakuje jak pierniczki. Przygotowanie banalne, do garnuszka wlewamy, dodajemy, wsypujemy wszystkie składniki. Czekamy, aż czekolada się rozpuści, ciągle mieszamy(na malutkim ogniu) i gotowe.
 ♥ BIAŁA CZEKOLADA NA GORĄCO ♥
-cała czekolada 90g (bez trzech kostek)
-200 ml mleka
-200 ml śmietanki 30%
-100 ml śmietanki 30% do ubicia(u mnie jest fioletowa, ponieważ użyłam barwnika)

Śmietankę, mleko i czekoladkę umieszczamy w garnuszku i mieszamy na malutkim ogniu. Czekam, aż czekolada się rozpuści. Przelewamy do ulubionego kubka i dekorujemy ubitą śmietanę.
 ♥ OWOCOWY GRZANIEC ♥
Naszą bazą jest tutaj ulubiona herbata, ja użyłam suszonej herbaty o smaku maliny i dzikiej róży. Idealna propozycja dla osób, które uwielbiają korzenne smaki, ale nie lubią wyczuwalnych procentów w tradycyjnych grzańcach.

-ulubiona herbata
-woda(tyle ile ml ma nasz kubek)
-łyżeczka goździków
-3 gwiazdki anyżkowe
-3 laski cynamonu
-pół łyżeczki cynamonu
-pół łyżeczki przyprawy do grzańca
-wyciśnięty sok z połówki pomarańczy
-2 plasterki cytryny
-łyżka soku malinowego
-łyżeczka miodu

Do garnuszka wlewamy wodę i każdy składnik jaki znajduje się na liście. Czekamy, aż wszystko się zagotuje, zdejmujemy z ognia. Przykrywamy wszystko talerzykiem na 5 minut, aby wszystko się jeszcze dokładnie zaparzyło.
Spróbujecie ?
Smacznego kochani!


1 komentarze:

  1. takie rozgrzewające napoje są najlepsze :D osobiście uwielbiam kawę, może wykombinuje coś właśnie z nią ♥

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty