12.03.2015 ♥

Matko jedyna piszę, kasuje, piszę, kasuje i tak od wczoraj. Nie dzieje się nic inspirującego w ciągu ostatnich dni, prócz pogody, która przygniata mnie do ziemi, przy każdym spojrzeniu przez okno. Ile litrów deszczu spadnie jeszcze z nieba? Bo ja na serio oszaleje, chcę ciepła, chcę odkrytych nóg. Chcę jeść lody na patyku i leżeć plackiem na działce. Chcę już czerwiec, chcę już Orange Warsaw Festival, chcę usłyszeć Lane, która śpiewa tekst mojej ulubionej piosenki i nucić razem z nią "All I wanna do is get high by the beach, get high by the beach, get high...". Pomiędzy piosenkami śmiać się z głupot przyjaciółek, a potem rozkoszować się przy jakże 'szatańskiej' muzyce Die Antwoord, mam nadzieje, że nas nie opęta, są fenomenalni, a ich koncerty to podobno ogniem. Trochę się rozmarzyłam. A Wy wybieracie się na Festival?

spodnie-reserved
sweter-new look
buty-converse
torebka, brnsoletka- parfois

Miłego wieczoru!


6 komentarze:

  1. Masz super spodnie:) też marzę już o lecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Głowa do góry, nim się obejrzymy będzie lato.
    Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie chcę lata bo czeka mnie obrona licencjatu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) Czy ty te trampki masz założone bez skarpetek czy masz niewidoczne stopki ? :) No i co sądzisz o modzie na podwijanie nogawek nawet zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam na sobie cieliste rajstopy, ta moda jest przerażająca i podziwiam takich ludzi, nie ma u mnie mowy o gołych kostkach- zaraz bolą mnie plecy z przewiania :D

      Usuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty