6.03.2016 ♥

Zakupy, znów zakupy. Ubrań jako tako nie ma dużo, ponieważ od jakiegoś czasu nie chodzę na zakupy bez listy, obecnie na mojej liście widnieje kilka pozycji na sezon wiosenny. Powoli odhaczam. Jedną z tych rzeczy, którą planowałam kupić jest kurtka Bomber w kolorze khaki i w końcu zawitała do mnie już na dobre, chociaż ostatnio skusiłam się jeszcze na pudrową. Czapki z daszkiem to będzie mój hit na sezon wiosenny, jedną upolowałam na męskim dziale, a drugą na dnie szafy mamy. Dla mnie to must have tego roku! A Wy posiadacie takie rzeczy? A może powiecie mi gdzie znajdę więcej tego rodzaju czapek? Nie da się nie zauważyć dużej ilości kosmetyków, ale jak widać faza wciąż trwa i wcale nie zmierza do tego, aby miała się zakończyć. Odkrywam również sporo pielęgnacji, ponieważ wzbraniam się przed wizytą u dermatologa i ratuje się domowymi metodami, chociaż wiem, że i tak wyląduje u pani doktor.To chyba na tyle, piszcie czy coś wpadło Wam w oko, więcej na pewno pokaże Wam w stylizacjach.

Kolczyki są z h&m.
Kosmetyki przeważnie są z Rossmanna, Natury,  Drogerii Polskich, Inglota, Biedronki, Ziaji, Golden Rose, Sephory, Mac, gąbeczka- http://glam-shop.pl/, kolczyki- h&m
 Biżuteria- h&m, Apart, parfois, opaska -h&m
 Książki- Empik
 Misiu- Rossmann, kubek- Starbucks
 Pasek- Stradivarius, beżowe mokasyny- f&f, granatowe mokasyny- Biedronka, torebka- Bershka, czarne wiązane baletki- www.czasnabuty.pl, srebrne buty- www.deezee.pl, granatowa torebka- parfois
 Czapki-c&a, Polo Ralph Lauren
 Spodnie- Reserved, koszulka- Bershka
 Spódniczki-f&f
 Sukienka- New Look
 Koszula-h&m
 Sweter- New Look
 Kurtki- Stradivarius
 Marynarka- h&m
 Szara kamizelka- h&m, beżowa kamizelka- sh, czarna kamizelka- Tally Weijl
spodnie-tally weijl
Buziaki!

3 komentarze:

  1. Ile pięknych rzeczy:) zwłaszcza ostatnie spodnie mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosmetyków :D. Polecam jeśli masz problem z cerą(świeci się, wypryski itp.) Clarena Max Sebum Control krem.(Polska firma) Pozdrawiam Klaudia Ż. ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty