3.04.2016 ♥

Tak dobrze widzicie mam inny kolor włosów, jakiś diabeł mnie podkusił i zafarbowałam. Zatęskniłam za młodzieńczymi latami w gimnazjum, gdzie na mojej głowie gościł ciemny kolor. Chyba myślałam, że moje życie będzie znów jak w gimnazjum. Słynna potocznie mówiąc gimbaza była dla mnie do tej pory najlepszym okresem w życiu. Jak zrobię sobie krótki rachunek sumienia to grzechów mogłabym wymieniać i wymieniać. Wszystko wokół kusiło sto razy bardziej, niż teraz, o matko kiedy ja ostatnio napiłam się alkoholu! O wolną chatę mogłam dać się pokroić, teraz wolną chatę wykorzystuje tak, że nie zmywam od razu po kolacji tylko rano, szaleństwo!  Ah te cudowne wspomnienia. Było minęło, ale nie martwcie się rozum odzyskałam i wracam małymi krokami do kochanego blondu. Chociaż po wczorajszym farbowaniu stwierdzam, że droga będzie długa i trudna, obecnie mam jakiś płomień na włosach, ale zawsze mogło być gorzej.

kamizelka- h&m
spodnie -zara
koszula- h&m
pasek- stradivarius
kapelusz- stradivarius
buty house
torebka- reserved

Udanego dnia, korzystajcie z pięknej pogody!
Ja zaraz zmykam na długi spacer!


3 komentarze:

  1. Kochana, wyglądasz po prostu bosko <3 Zdradź jaką farbę masz na włosach, bo kolor cudowny <3 zdecydowanie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tak miła twarz że człowiek ma wrażenie jakby Cię znał. Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty