1.05.2016 ♥

Ptaki za oknem ćwierkają, majówka pełną parą. Chociaż wczoraj było cieplej, a szkoda. Ogólnie rzecz biorąc jest cudownie, pomijając fakt, iż gdzieś co parę godzin odzywa się moje sumienie, które przypomina mi o pisaniu pracy licencjackiej, tzn., że powinnam zacząć ją pisać! Do sedna, pozostając w klimacie kwiatów, wiosny i wszelkich przyjemności. Dziś w sumie pierwszy raz dzielę się z Wami częścią mnie. Tą częścią są sesje zdjęciowe, które w tym roku zawładnęły moimi czasem wolnym. Moja pasja nagle zaczęła się diametralnie rozwijać, ciągle coś! Jakiś czas temu miałam okazje robić zdjęcia na weselu, potem reportaż w miasteczku Westernowym. Gdzieś pomiędzy tym pełno innych zdjęć ze znajomymi. Mam ich masę do opublikowania, dlatego co jakiś czas będę się nimi tu 'chwalić'. Zdjęcia, które widzicie powstały w piątek, współpraca z Karolą jest zawsze udana, wkładam w to całe serce, bo efekty są zawsze PIORUNUJĄCE! Tego dnia powstało wiele innych ujęć w innych odsłonach, ale to kiedy indziej ujrzy światło dzienne. Nawet nie wiecie jak ogromną radość sprawia mi dźwięk migawki. Więc, że tak powiem robi się coraz bardziej poważnie, nawet zainwestowałam w białe tło! Podobają się efekty?! ♥

Udanej majówki!  


2 komentarze:

  1. 4 i przedostatnie są śliczne <3 Popracuj trochę nad ostrością i lepszymi pozami modelek i nie ucinaj kostek, nadgarstków itp ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym ucinaniem to niestety już nie moja wina, robię zdjęcia stało ogniskowym obiektywem, a mam małe pomieszczenie i nie mam jak się mocniej oddalić, ale dziękuje :)

      Usuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty