URODZINY ♥

Cofnijmy się tak trzy miesiące do tyłu, mamy maj, maj czyli moje urodziny. Wiem mam zapłon, ale ciągle jakimś dziwnym trafem nie udaje mi się dodać zaległych postów. Mogłabym sobie darować, ale swój blog traktuje jako formę pamiętnika, więc nie mogłabym tutaj nie uwiecznić tego wspaniałego dnia. Kto z nas nie lubi niespodzianek? Ja do dnia tych urodzin chyba nigdy nie przeżyłam takiej niespodzianki, o ile pamięć mnie nie myli, a pamięć mam dobrą. Mam jechać do kina z chłopakiem, oczywiście nagle zmiana planów, babci zalało działkę, no trudno jedziemy jej pomóc, ja to wciągam. Idziemy, idziemy i już z daleka widzę jakieś zdjęcia balony, ozdoby, pierwsza myśl: " o nie babcia i mama zepsuły niespodziankę" nie pomyślałam o ich szatańskim planie, że wszystko było ukartowane. To był cudowny dzień, moi znajomi zaskakują mnie z dnia na dzień. Zapraszam do zdjęć, które w jakiejś części przeniosą nas do tego czasu.
Ja zmykam łapać PODOBNO ostatnie promienie słońca w tym roku! 


1 komentarze:

 

Obserwatorzy

Popularne posty