31.08.2016 ♥

Ostatni dzień sierpnia, szok. Wszystkie dzieci są już pewnie myślami w szkole. Ja trochę mniej, nie wiem czy to dobrze, bo czeka mnie jeszcze parę zaliczeń, pisanie pracy, a mały diabeł za nic świecie mi na to nie pozwala. Jestem tak rozleniwiona, że zabranie się do jakiejkolwiek czynności wymaga ode mnie wielkiej sił i motywacji. Ilość rzeczy jaką muszę zrobić mnie przeraża, a czasem nawet śmieszy. Nie wiem jak to działa, uwielbiam prowadzić bloga, dodawać wpisy, ale czasem usiądź i zebrać wszystkie myśli to dla mnie ogromne wyzwanie. Możecie mi wierzyć lub nie, ale materiałów na wpisy mam co niemiara. Wracając do zestawu, ta kamizelka to jedna z najpiękniejszych rzeczy w mojej szafie. Nawet nie wiecie ile jej szukałam w rozsądnej cenie, ale udało się Sinsay czasem potrafi zaskoczyć świetnymi rzeczami.

kamizelka-sinsay
spodnie-h&m
torebka-reserved
koszulka-reserved
buty-primark
zegarek-h&m
kolczyki-h&m
bransoletka-sinsay

Buziaki!

1 komentarze:

 

Obserwatorzy

Popularne posty