23.09.2016 ♥

Ale zimno, te słowa wypowiadam kilka razy dziennie, a moje stopy w tej chwili są jedną kostką lodu(tak, należę do tych, którzy mają WIECZNIE zimne stopy).Chyba nie obędzie się bez gorącego prysznica. To okropne, że lato i piękna pogoda opuściła nas na dobre, chyba, że macie jakieś pocieszające wieści? Dlatego ja mam zamiar rozgrzać się słonecznymi zdjęciami z Chorwacji. Dziś zestaw, z któregoś wieczoru na mieście. Postawiłam na typowo letnie akcenty, na które nie zdecydowałabym się u siebie w okolicy. Przyznam szczerze, że ta stylizacja jest jedną z moich ulubionych. Żałuję tylko, że w tym roku już nie będę mieć okazji założyć tych cudownych spodni, w których czułam się genialnie!

bluzka- h&m
spodnie- h&m
buty- no name
torebka- parfois
biżuteria- apart

Buziaki!

1 komentarze:

  1. Świetna bluzka i jakie ładne zdjęcia.:) Ja niestety też z tych co zamarzają...

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty