BOYFRIEND

Boyfriendy to już jak moja rodzina. Nie ma bez nich tygodnia, nie napisze, że dnia, bo pomyślałybyście, że nie piorę ubrań. Wracając do nich to czy ktoś zna lepsze spodnie? Nie uciskają, pasują absolutnie do wszystkiego i są wygodne. Kiedyś krążyła pogłoska, że osoby o bardziej krągłych kształtach powinny strzec się tego modelu. Fakt może nasze uda stają się mnie zgrabne, a pupa mniej kształtna, ale czy to ważne? Ja jeśli miałabym unikać wszystkich rzeczy, które mają mi zepsuć figurę to musiałby chodzić w worku na ziemniaki. Ostrzegam, że jeśli kupicie już jedną parę popadniecie w 'boyfriendoholizm' i nie będzie to wasza ostatnia. Moja kolekcja się powiększa, a chodząc po sklepach zawsze wypatruje nowych ciekawszych wersji, kolorów. Jedynym minusem jaki dostrzegam w tych spodniach to cena, ale nigdy nie może być idealnie, prawda? :)

bluzka-sh
spodnie-reserved
torebka-stradivarius
naszyjnik-lokalny jubiler, bershka
baletki-auchan

 




2 komentarze:

 

Obserwatorzy

Popularne posty