HELLO 2015!

Jak co roku nie może się obyć bez fotorelacji sylwestrowej! Z moich obliczeń wynika, że to już szósta sylwestrowa zabawa w moim domku. Pamiętam jeszcze jak tworzyłam posta z poprzedniego sylwestra, tragedia, kiedy to zleciało! Można chyba to uznać już jako tradycję. Lubie tą całą otoczkę wokół tego dnia, każdy szykuje się od rana, szukanie stroju, wybranie tematyki. Razem z dziewczynami miałyśmy problem, bo za bardzo nie wiedziałyśmy na jaką tematykę zdecydować się w tym roku, ale padało na styl disco lat siedemdziesiątych. Miało być po prostu kolorowo. Zawsze gdzieś w głowie plącze mi się myśl, że będzie nudno i nikt nie będzie się bawił, na całe szczęście zawsze się mylę. Co mogę jeszcze napisać, cieszę się, że mogłam spędzić tę noc z najbliższymi. Mam nadzieję, że ten rok przyniesie mi wiele sukcesów i radości. W najbliższym czasie pojawią się również ulubieńcy ubiegłego roku, tak wiec bądźcie cierpliwi.
 
AA Wy jak spędziłyście tą noc ? :)
Miłego wieczoru!

1 komentarze:

  1. widać, że świetnie się bawiliście! :D tematyczne imprezy są rewelacyjne, trzeba tego spróbować w przyszłym roku :D

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty