ŻYJĘ !

Początek wiosny, weekend, dobry stan zdrowia, wspaniały humor, a w tle poezja śpiewana. To chyba dobry moment na powrót, prawda? Wracam do was jako inna osoba. Chyba. Sesja już zapasem, czekam na kolejną. Przeżyłam egzaminy ustne-istny koszmar. Co jeszcze u mnie ? Hymm, pomyślmy odwiedziłam cudowny Wrocław. Jednak nic już mnie tak nie oczaruje jak Warszawa. Zakochałam się w czekoladkach Reese's. Zakochanie to mało powiedziane. Tak chyba właśnie smakuje niebo. Ustabilizowałam się jeśli chodzi o moje plany na przyszłość, czyli nie chodzę na studia, bo muszę. Chodzę bo chcę coś osiągnąć, będzie trudno, ale każdy daje radę to czemu nie ja? Chociaż powiem, że przedmiot o okropnej nazwie HISTORIA WYCHOWANIA przyprawia mnie o dreszcze. Odkryłam cudo pod oczy, które potrafi zakryć to, że śpię po 5 h, o tym w najbliższym czasie. Mam cudowny nowy pokój, który działa na mnie jak smoczek na bobasa. Mam włosy dłuższe o parę centymetrów(niby je zapuszczam, żeby potem zafarbować na brązowo), boczki też haha. Byłam na genialnym zabiegu u kosmetyczki-kwasy działają cuda. Załapałam też super dorywczą pracę, a za tym idzie to, że stałam się bardziej oszczędną osobą. Kupiłam leginsy, nie byłoby to nic dziwnego i nadzwyczajnego, ale mam zamiar przeznaczyć je do biegania. Bardzo bym chciała odkryć w sobie gdzieś tam głęboko ukrytą pasję do biegania. Oj bardzo nawet nie wiecie jak! Zakochuję się na nowo w piosenkach Myslovitz, ich stare piosenki to moje całe przedszkolne dzieciństwo u boku ciotki. Powróciłam do mojej ukochanej pasji, czyli gotowania. Udało mi się nawet zrobić tort na zamówienie. Wdrażam się w tajniki makijażu, ja wiem, że powinnam zagłębiać się w superhiperbajer nowe metody pedagogiczne, kierunek zobowiązuje, ale to nie zdaje się być, aż tak interesujące. Coś jeszcze. Chyba tyle, będę Was informować na bieżąco, bo przecież wracam, prawda? :)

katana-no name
spódniczka-h&m
bluzka-h&m
naszyjnik-h&m
kapelusz-stradivarius
buty-no name
bransoletka-no name
zegarek-lorus
pierścionek-parfois

Udanego wieczoru, kochani ♥

2 komentarze:

  1. Nareszcie wróciłaś!! Już myślałam,że nigdy nie wrócisz do blogowania. Także witam z powrotem i czekam na kolejne wpisy. Miło poczytać i dowiedzieć się co u Ciebie słychać. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudownie wyglądasz! :* powodzenia na studiach :*

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty