Give your heart, and say come take it

Rozklejam się na pół słuchając piosenki Salted Wound od Sia. Kładę się spać, a przed spaniem zawsze funduje sobie jakąś kołysankę. Ta piosenka sprawia, że wiruję. Nie wiem czy jesteście wrażliwi na muzykę tak jak ja, ale mnie ona napawa. Napawa mnie czymś czego nie potrafię określić. Wszystko wydaje się piękniejsze. Gubię się w swoich wyobrażeniach. Co czuję jak słucham tej piosenki? Chwila muszę zamknąć oczy. Na pewno lecę szybowcem przy zachodzie słońca. Z miłością mojego życia. Dławię się śmiechem i szczęściem. W brzuchu mi się wywraca, czuję motylki. W tych wyobrażeniach chcę, żeby lot trwał wiecznie. Jest cudownie, aż sama na tą myśl się uśmiecham pisząc Wam to. Słońce swoim złoty blaskiem sprawia, że nie potrafię otworzyć oczu. Nie wiem czy wiecie, ale kocham latać, a lot szybowcem to moje marzenie. Urodziny tuż tuż, więc chyba sprawię sobie coś dla siebie. Tak jestem typem romantyczki, niestety. Przesłuchajcie tą piosenkę, obiecuje niesamowite wrażenia.

koszula-stradivarius
spodnie-h&m
buty-h&m
kolczyki-no name
torebka-parfois

Miłego wieczorku kochane ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Popularne posty