something new

Czas na nowości, a dawno takiego wpisu nie było. Nie ośmieszałam się i nie będę Wam pokazywać zimowych kurtek, ani płaszczów. Zobaczycie je na pewno w przyszłym sezonie zimowym. W sumie myślałam, że będzie tego więcej, bo podobno moim postanowieniem noworocznym była oszczędność. Jestem z siebie zadowolona, bo jakby nie patrzeć na taki duży okres czasu to nie jest tak źle, prawda? Pocieszcie mnie i napiszcie, że tak haha. Z kosmetykami idzie mi gorzej, ale spokojnie walczę z tym. W tym miesiącu do mojej szafy wpadło dość sporo, a to dlatego, że postanowiłam nieco odświeżyć swoją szafę. Chodząc po sklepach nie trzepię się JUŻ na widok jakieś rzeczy, zakupów dokonuje z głową- w końcu, bo już nie raz kupiłam coś pod wpływem impulsu, co nie wychodzi mi na dobre.

Buty slip on-h&m, reszta no name
futrzana kamizelka-h&m, szal-sinsay
bluzki, spodnie, okulary-h&m
bluzki, sukienka-zara
 koszulka-house
koszulki-reserved
bluzki-mohito, szal-no name 
jeansowa koszula-pull and bear, koszula w kratę-stradivarius
przecierane spodnie-reserved, czarne spodnie-h&m 
spódniczka-h&m, koszula-sh 
szara i czarna bluzka-bershka, bluzka we wzory-house
torebka-parfois
bransoletki-house, bransoletka z dużym kamieniem-parfois
 

 trzy pierścionki-parfois, kolczyki-no name, naszyjnik-h&m, bransoletki-robota naszej zdolnej koleżanki, myślę, że możecie do niej śmiało pisać robi takie na zamówienie(http://coldi.pinger.pl/) 
pokrowce na telefon-no name, glitter 
książki-empik, biedronka, lidl


 maska kallos-hebe, odżywka isana-rossmann, cetapil-apteka

maseczki 'babuszka agafia'- miejscowy zielarki, maska biovax- biedronka, krem do rąk-avon
szminka-mac, no name, pomadka w kremie-nyx, balsam do ust-biedronka
kredka do brwi-catrice, kredka do ust-inglot, kredka do oczu-sephora, eyeliner-rossmann
cienie-kobo, miyo, makeup revolution
podkład-revlon, bronzer-nyx, rozświetlacz- the balm, korektor-mac, mus- essence
 
paleta cieni-zoeva, pędzle- sephora, hakuro, szczotka- tangle teezer, gąbeczka-glambrush  
perfum-zara, fm, lakiery-golden rose, super pharm, płyn duraline-inglot 

Wpadło Wam coś w oko?  Miłego dnia kochane! Ja dziś jadę do Berlina






1 komentarze:

  1. Co sądzisz o Revlonie / emulsji Cethaphil i gąbeczce? :)
    A zakupów trochę jest,ale bardzo lubię podglądać co tam u Ciebie nowego :))
    Pozdrawiam,Kinga

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty