CIASTECZKA OWSIANE ♥

Kuchnia moją pasją od dawna, a na tak dawno nie podzieliłam się z Wami żadnym przepisem. Był czas kiedy porzuciłam na dobre jakiekolwiek pichcenie w kuchni to dowód na to, że studia wysysają energie do czegokolwiek. Ciasteczka idealne na letni piknik, do szkoły czy przekąskę między posiłkami. Nie przedłużając nigdy nie jadałam lepszych ciasteczek, smakują jak te z KFC. Biała czekolada, żurawina- połączenie idealne. I ta cholerna słodycz, jak już jeść coś słodkiego to na maksa słodkiego. Mam nadzieje, że skusicie się na nie, są bardzo mało pracochłonne!

Składniki:
-140 g mąki pszennej
-1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
-1/2 łyżeczki soli
-75 g płatków owsianych górskich
-125 g miękkiego masła
-100 g zwykłego cukru
-1 jajko
-1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
-75 g suszonej żurawiny
-140 g posiekanej białej czekolady (można dać również zwykłą lub gorzką)

1.Do dużej miski przesiać mąkę z proszkiem do pieczenia, dodać sól i płatki owsiane. Masło utrzeć mikserem z cukrem. Dodać jajko i wanilię, a następnie suche składniki.
 
2. Na koniec dodać żurawinę, czekoladę i wymieszać już ręcznie. Wstawić ciasto na 15 min do lodówki. Rozgrzać piekarnik do 180 stopni. Na blachę wyłożoną papierem do pieczenia ułożyć w niewielkich odstępach ciasteczka - kulki ciasta wielkości orzecha włoskiego, lekko spłaszczyć. Piec 12-15 min, aż się lekko ze złocą. Po upieczeniu są bardzo miękkie, więc pozostawić chwilę na blaszce. 
A po upieczeniu prezentują się tak, smakują jeszcze lepiej ♥ 

Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Popularne posty