WAKACYJNE MYŚLI!

Pogoda napawa pozytywną energią, a ja patrzę w okno i marzę. Marzę o turkusowej wodzie mieniącej się w promieniach słońcach. Leże, a woda ciągle delikatnie chłodzi moje stopy. Na wprost widzę wielki tropikalny las. Po jednej stronie widzę skały, ogromne skały, które dadzą mi cień. Po drugiej stronie widzę grupkę znajomych, siedzą i piją pyszne drinki z olbrzymich kokosów. Gdy czuję, że się topie- wstaję, wchodzę do wody, zakładam maskę i zanurzam się w szmaragdowej tafli. Wszędzie milion kolorowych ryb, a ja rozkoszuje się chwilą. Jest cudownie, jest bosko. Prawdopodobnie leżę na jakiejś plaży w Meksyku. Czy to ironia, że pisząc tego posta ciągle przeszkadza mi i wyskakuje reklama wakacyjnych rejsów? Ja już czuję wakacje, chociaż zanim poczuję je w stu procentach trochę muszę jeszcze przejść. Daje Wam słowo nigdy nie cieszyłam się, aż tak na myśl wakacji. Chyba pierwszy raz w życiu docenię to, że mogę wypocząć i nie musi mnie interesować nic!

spodnie-bershka
bluzka-h&m
buty-converse
torebka-parfois
kolczyki-no name
okulary-h&m
bransoletki-house, parfois

Udanego dnia! Ja dziś jadę do kina kibicować Barcelonie!


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Popularne posty