WITAM, WITAM I O ZDROWIE PYTAM!

Witam Was z ogromnym uśmiechem jak widać na załączonym obrazku. Witam Was jako krótkowłosa studentka drugiego roku. A pochwale się co mi tam, jestem z siebie bardzo zadowolona, miałam inny- bardziej czarny scenariusz jeśli chodzi o letnią sesje. Witam Was w te wakacje, moje zaczęły się od środy ♥ Lepiej późno niż wcale, prawda? Pańszczyzna odrobiona to można szaleć, żartuje. Wróciłam z moich KOCHANYCH OWOCKÓW, kocham zbierać malinki i jeżynki. Coś za często w tym wpisie gości ironia. Wróciłam z pracy zmęczona, ale zadowolona. Odliczam dni do wylotu na upragnione wakacje. Czego chcieć więcej? Na razie o nic nie proszę, jest idealnie.

spodnie- bershka
bluzka- zara
koszula- pull and bear
torebka- reserved
buty- czas na buty

Do usłyszenia w kolejnym wpisie, raczej do napisania.
Buziaczki! ♥

3 komentarze:

 

Obserwatorzy

Popularne posty