31.10.2015 ♥


 Strasznie lubię wracać do starszych zdjęć i analizować co nowego mnie spotkało, co się zmieniło. Jak widać po zdjęciach na pewno kolor liści haha, nie no żartuję. I wiecie do czego doszłam? Do tego, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Gdybym cofnęła się jeszcze bardziej do tyłu napotkałabym wiele niemiłych sytuacji, które wyglądały na tragiczne, a dziś wiem, że wiele mnie nauczyły. Pozwoliły docenić ludzi, których być może nie doceniałam. Nauczyłam się dystansu, czasem wychodzi lepiej, czasem gorzej. Po co przejmować się czymś na czym Ci nie zależy? Zawsze gdy moją głowę obarczają myśli, że robię z siebie głąba, albo ktoś o mnie źle pomyśli, myślę sobie, czym ja się przejmuje, przecież oni mi w życiu nigdy nie pomogą! Niestety presja społeczeństwa z dzisiejszych czasach jest okropna i okropnie potrafi zniszczyć, a przecież to nasze życie i żyjemy dla siebie samych.

spodnie-reserved
bluzka-sh
buty-primark
torebka-pull&bear
łańcuszek-house

 Udanego wieczoru, ja zmykam pod kołdrę, wygrzać cholerną chorobę!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Popularne posty