11.02.2016

Systematyczność to podstawa wtedy możemy odnieść sukces. Jak widać ja mam z tym problem. Ostatnie tygodnie były bardzo ciężkie i intensywne, ale na szczęście czas leci, więc i one minęły. Uwierzcie mi lub nie, każdego dnia przed stertą notatek marzyłam o momencie, w którym usiądę spokojnie przed laptopem i napiszę coś, prócz prac zaliczeniowych! Marzyłam o chwili przed ukochanym serialem Pretty Little Liars i po protu być i nic innego nie robić, nie powtarzać po prysznicem 352 raz głupiej definicji wykolejenia społecznego, albo depresji. Serio przy takim dołującym materiale z psychologii klinicznej gdzie wszystko kręci się wokół depresji, mani, hipomanii i innych dziwactw można już w samym sobie zauważyć objawy tych chorób. Ja choruje chyba na trzy rodzaje depresji haha, oczywiście żartuje. Oj, a o demoralizacji i postawie antyspołecznej to ja już lepiej nie wspomnę, jestem stracona. Wracając do początku wpisu, co z tą systematycznością, wiem obiecuje kolejny raz poprawę i kolejny raz nie wyszło, ale co poradzić na to, że nie lubię mieć przyszykowanych wpisów z wyprzedzeniem, bo czasem to co napiszę tydzień, albo miesiąc wcześniej już mi się nie podoba, albo zmieniłam zdanie. W moich wpisach chcę chociaż trochę przekazać cząstkę siebie i chce, abyście czytali o rzeczach aktualnych które siedzą we mnie na daną chwilę. Myślę, że zima jestem czasem, w którym ciężko blogować, beznadziejna temperatura, pada coś z nieba na podobieństwo śniegu, ale nim nie jest. Dobra tłumaczę się, a to nie jest wytłumaczenie, dlatego kochani miłego dnia Wam życzę i do zobaczenia w następnych wpisach, mam nadzieję, że szybciej niż za trzy tygodnie jak miało to miejsce teraz :)

sweter-c&a
bluzka-h&m
spodnie-reserved
buty-no name
kolczyki-h&m


Buziaki ♥

6 komentarze:

  1. Mnie akurat bardzo interesują takie tematy więc myślę, że lepiej by mi się uczyło niż tych moich bzdet. :D Śliczne buciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo, ale po pewnym czasie można oszaleć :D

      Usuń
  2. Super look :) Spodnie i bluzeczka sa z terazniejszych kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Doskonale Cię rozumiem, sama dopiero skończyłam sesję i przez miesiąc czekałam na chwile 'nicnierobienia' ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty