9.05.2016 ♥

Minął kwiecień, nadszedł maj. Te miesiące są moimi ulubionymi. Kwiecień był cudowny pod każdym względem. Pod względem marzeń, planów. Odwiedziny Patrycji z USA, szok dla każdego, ogromna radość. Spędziłyśmy ze sobą każdą możliwą chwilę. Tak minął tydzień. W kwietniu miała urodziny Sabina, przygotowania, planowanie niespodzianki, jej uśmiech na twarzy. Pierwsza wspólna wizyta w EscapeRoom. Genialna zabawa, chociaż przekroczenie progu tajemniczego pokoju mało nie spowodowało u mnie zawału serca. Tak, tak jestem największym bojączkiem świata to wie już każdy. Maj również zapowiada się i będzie cudowny. Wyjazd z moim chłopakiem do Kazimierza, marzyłam o zwidzeniu tego miejsca, zrobił mi niespodziankę i już prawie pół roku temu zaplanował ten wyjazd. Niestety jak domyśleć się możecie wyjazd już nie jest niespodzianką, odrobina alkoholu rozwiązała mu język, hehe. Potem moje urodziny, planuje małą imprezkę na działce, jutro muszę poszukać w Tigerze parę urodzinowych dodatków. A potem jeden koszmarny dzień i tylko jeden w maju. Oddać pierwszy rozdział pracy licencjackiej, ale dobra o tym krótko, zapomnijmy. Dochodzimy do czerwca i mamy Orange Warsaw Festival! Aaaaa czy może być coś lepszego!? Cztery dni w Warszawie. Skaczę z radości. Tyle dobroci się skumulowało, ale potem czeka mnie ciężki czas, wyjazd do pracy i zaś zbieranie owoców, oby minęło szybko, bo w sierpniu nastąpi przełom w moim życiu, ale o tym przeczytacie i zobaczycie o co chodzi w sierpniu, aby nie zapeszać ciiii...

spodnie-h&m
apaszka, kurtka-stradivarius
koszula-bershka
buty-nike

Udanego wieczoru!

5 komentarze:

  1. Śliczna kurteczka :) ej bo zastanawia mnie to już od pewnego czasu:D ty jesteś na drugim roku prawda? Więc jaki licencjat?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety moje studia są 3 letnie, w przyszłym roku bronie licencjat, a potem dwuletnia magisterka :D

      Usuń
    2. Po prostu dziwiłam sie czemu już teraz oddajesz licencjat :D u mnie dopiero w połowie 3 roku

      Usuń
  2. świetna stylizacja, bomberka cudowna, taki must have tej wiosny !

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie cieszę się, że kwiecień minął Ci naprawdę miło ;)
    I jestem bardzo ciekawa co takiego wydarzy się w sierpniu :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty