29.11.14

Maturzyści już po próbnych maturach, które robią więcej zamieszania, niż przewidywano. Ahh skąd ja to znam, nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się, że mam to wszystko już za sobą. Te wszystkie arkusze, sprawdziany i kartkówki. Ciekawe kiedy przeklnę ten wpis i powiem, że tęsknie za tymi sprawdzianami, chyba podczas sesji, chociaż może nie będzie tak źle. Z jednej strony zazdroszczę Wam tego czekania na najdłuższe wakacje w życiu i STUDNIÓWKĘ! Szukanie sukienki, dobieranie fryzury i makijażu. Macie na co czekać! Chociaż w sumie ja mam co poniedziałek na co czekać, uwaga zaskoczę Was tym, że w poniedziałek czekam na piątek, a w piątek myślę o tym, że zaraz niedziela i tak w kółko. I jak tu człowiekowi dogodzić. W każdym bądź razie rok temu marzyłam o tym, żeby być w tym miejscu, w którym właśnie się znajduję. Krótko mówiąc czekałam na tą stabilizacje.

spódniczka-sh
bluzka-camaieu
buty-biedronka
torebka-h&m
naszyjnik-no name
Udanego wieczoru!

5 komentarze:

  1. Piękna stylizacja !
    Czy mogę zadać ci jedno pytanie?
    Pamiętam, że bardzo chciałaś zostać prawniczką i moje pytanie brzmi: czy zrezygnowałaś z tego kierunku czy nie udało Ci sie dostać? Sama interesuję sie tym prawem i chciałabym dostać się na ten kierunek a nie do końca wiem czy mam na to szansę. Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pewnym stopniu zrezygnowałam, bo od razu wiedziałam, że nie dostanę się na ten kierunek i rekrutacja na niego byłaby tylko stratą pieniędzy :) jednak to wszystko nie oznacza, że prawo było i jest moim ogromnym marzeniem

      Usuń
    2. Rozumiem, dziękuję Ci za odpowiedź :) Życzę ci, abyś miała jeszcze okazje spełnić swoje marzenie :)

      Usuń
    3. dziękuje serdecznie, Tobie również :)

      Usuń

 

Obserwatorzy

Popularne posty