24.10.2015 ♥

Jestem leniem do potęgi. Od rana zbieram się do tego, aby dodać wpis, od rana to mało powiedziane, bo chyba od dwóch tygodni. Od rana nie zrobiłam nic pożytecznego. Przez to lenistwo mam parę letnich setów Wam do pokazania. Mam parę wyjaśnień, ale o tym może kiedyś, zdradzę Wam tylko, że spełniam się. Spełniają się moje marzenia i w końcu wiem, że kierunek na jakim jestem był strzałem w dziesiątkę, a to najważniejsze. Spodenki było noszone przeze mnie cały okres letni, a podobno nie lubię granatowego. Uwielbiam bluzki takiego kroju chociaż zawsze mam problem ze stanikiem. Jak patrzę na te opalone nogi to, aż smutno się robi, że znów muszę tyle czekać na takie kolory.

spodenki-stradivarius
bluzka-calliope
torebka-reserved
buty- deezee.pl

UDANEGO WEEKENDU ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Popularne posty